Sunday 3 April 2011

ALHAMDULILLAH.....

Anak ke2 ana, Nur Izzati...plajar tngkatan 1 Umar di SMKA Maahad Hamidiah Kajang pulang bermalam hujung mnggu baru2 ni.  Syukur ke hadrat Illahi, izzati selesai menduduki exam awal tahun.  pulangnya dia kali ni membawa sekali slip rsult exam.  8A 2B 2C!  hmmm...cukup utk diterima sebagai permulaan langkah di alam menengah.  banyak lagi kelemahan yang prlu diatasi... mudah2an akan lebih cemerlang di masa2 akan dtg, insya'allah.

stakat ini ana cukup bersyukur atas kejayaan yang dianugerahkan ALLAH pada anak2 ana.... mskipun ada jg waktunya terasa masih lemah berbanding dgn anak rakan2 yg lain.  namun ana sedar, rezeki ini rezeki ALLAH, redha atas ketntuanya... yg pasti, ada usaha...konsisten dengan amalan....berserah pada yang Maha Tahu.... ada ganjarannya kelak!  aminnnn....

Anak ke3, Nur Iffah....murid 4 Mawar di SKBK, masih mengungguli tempat pertama.  w/pun sedikit tersasar dlm bilangan sbjek yg mendapat A.  Iffah kecundang utk sbjek BI, hanya mampu meraih 78% dan mndpat gred B.  keep it up dear!  insya'allah u can do it....

Ana bngsu, buah hati pngarang jantung ana, Muhd Zul-Arif...murid 2 Mawar di SKBK, stakat ini turut meraih kputusan yang cmrlang.  masih berbaki satu sbjek yg blom dketahui keputusannya....insya'allah arif bakal mnuruti jejak abang dan kakak2 nya...aminnnn ya ALLAH!

Muhd Zul-Aiman, anak sulung ana, plajar 2 Rahmah di SBPISB.  Bersaing dgan plajar2 cmerlang lain...ckup utk ana menerima rezeki yang masih di tahap sederhana utk pncapaian akademik aiman...namun dia mula menunjukkan peningkatan ketara utk sbjek2 teras.  insya'allah...ibu snantiasa mendoakan kamu wahai anak.... tros lipatgandakan usahamu mudah2an menjadi anak  yang soleh, berjaya dunia dan akhirat....aminnn.

No comments:

Post a Comment